2023. május 28., vasárnap

Marc Broussard: Solomon Burke ~ Cry To Me dalára szövegem

 Ahogy már a Dokk Naplómban - Bara/626 - írtam: Volt időszak, amikor zenék ihlettek versírásra, s volt, hogy azzal játszottam, hogy szöveget találtam ki dalokhoz. Ahogy az alábbi kedvencemhez is. Ezeknek a szövegeknek semmi köze a költészethez. Még dalszövegnek is lehet gyengusok, de kikapcsolódásnak időnként jó volt ilyennel is foglalkozni.

Most ismét megosztom - már előttem van, hogy vannak, akiknek kezd rángatózni a szemöldöke, esetleg a tikk kerülgeti.. :-) - mert megtaláltam azt az előadót, aki még jobban interpretálja a szövegemet... :D :D :D

Ez az előadó: Marc Broussard.

Evidens, hogy a szövegem Solomon Burke ~ Cry To Me dalára nem fordítás, és az is, hogy a szöveg csak a zenével együtt hallgatva "él". Címe(m): Csak a vágy ;)

 

Csak a vágy

jó vagy bébi nyomd ide a szád
ne rohanj még, hosszú az éj
csak a vágy kiált rád
csak a vágy kiált rád
ha hibáztál ne tagadd
de add magad

veled álmodok rég
átitat a kéj szerelmes fény
mi szemeidben ég
csak a vágy kiált rád
csak a vágy kiált rád
csak a vágy kiált rád
gyere gyere ölelj még

vaóó
ki a szívemnek kellene
de rég nincs itt már ó nincs

gyere te gyere te
gyengén ölelj át

óhó je
gyere hamar
nagyon akard
ó vigyázok rád

nekem nem kell más
csak a zene
ritmusos vágy

gyere bébi ne hezitálj 
ó

te csak szoríts
üvölts és ne bánd
őrült vágy
ölelj csak tovább

csak a vágy kiált rád
csak a vágy kiált rád
csak a vágy kiált rá-rá-rá-rá-....................rád
csak a vágy kiált rá-rá-rá-rá-....................rád

húúúúúúúúúúúúúúúhiiiiiiiije
hu

gyere hát
ohó je

2009. október 12.-2023. május
Zsefy (Bara)

Nincsenek megjegyzések: