2023. június 3., szombat

felejtsd el ezt a versemet!


kit érdekelnek majd a verseim
a hajam színe s a terveim
hogy mire vittem s mit halasztottam
mennyit értem ha jól dolgoztam
hogy mit mondtam ha jó volt a kedvem
igeként mit ismételgettem
kaptam-e szidást gyermekfejemre
s büszkék voltak-e születésemre
anyaként megbuktam vagy szerettek
ahogy a szüleim felneveltek
ha csődöt mondtam kaptam-e vigaszt
s tudod-e mi az ami még riaszt

kit érdekel mindez ha nem leszek
maradtak-e bennem nyílt sebek
ki hiszi hogy az emléke szikla
s nem elhaló aprócska szikra
hogy ki volt és minek ezen a földön
aki e pár sort idekörmölt'
s hogy jobb befejezést érdemelne
ugyan ki az kit érdekelne
ha a világ rohan s nem lassulhat
nincs értelme hogy megtanuljad

2023.05.19.-06.03.
Bara
Korábbi címe: hiábavaló
*
Dokk Naplóban (Bara)
javaslat (FM-től):
aki e pár sort idekörmölt'  sor helyett:

'az aki pár sort most idekörmöl' 
************************************
Dokkra:

felejtsd el ezt a versemet!


kit érdekelnek majd a verseim
a hajam színe s a terveim
hogy mire vittem s mit halasztottam
mennyit értem ha jól dolgoztam
hogy mit mondtam ha jó volt a kedvem
igeként mit ismételgettem
kaptam-e szidást gyermekfejemre
s büszkék voltak-e születésemre
anyaként megbuktam vagy szerettek
ahogy a szüleim felneveltek
ha csődöt mondtam kaptam-e vigaszt
s tudod-e mi az ami még riaszt

kit érdekel mindez ha nem leszek
maradtak-e bennem nyílt sebek
ki hiszi hogy az emléke szikla
s nem elhaló aprócska szikra
hogy ki volt és minek ezen a földön
az aki pár sort idekörmölt
s hogy jobb befejezést érdemelne
ugyan ki az kit érdekelne
ha a világ rohan s nem lassulhat
nincs értelme hogy megtanuljad



felejtsd el ezt a versemet!

kit érdekelnek majd a verseim
a hajam színe s a terveim
hogy mire vittem s mit halasztottam
mennyit értem ha jól dolgoztam
hogy mit mondtam ha jó volt a kedvem
igeként mit ismételgettem
kaptam-e szidást gyermekfejemre
s büszkék voltak-e születésemre
anyaként megbuktam vagy szerettek
ahogy a szüleim felneveltek
s ha csődöt mondtam kaptam-e vigaszt
s tudod-e mi az ami még riaszt

kit érdekel mindez ha nem leszek
maradtak-e bennem nyílt sebek
ki hiszi hogy az emléke szikla
s nem elhaló aprócska szikra
hogy ki volt és minek ezen a földön
aki e pár sort idekörmölt
s hogy "Jobb befejezést érdemelne ..."
ugyan ki az kit érdekelne
ha a világ rohan s nem lassulhat
nincs értelme hogy megtanuljad

Nincsenek megjegyzések: