2015. május 12., kedd

Kétségbe vagyok esve - avagy mielőtt felhúznak a deresre


Sem ez, sem az, de még szörnyű gyerekkorom sem volt, azaz részeges apám, csalfa anyám híján teljesen normális családban éltem. Hát, hogy a tekergő  fityfenében lenne esélyem  megverselni a szenvedésem? Hisz soha még egy árva tetű sem volt a hajamban, de a latyakba is csak ritkán játsztam. Játsztam. Így, ahogy ki-mű-velt főnek illik, hogy modernke(n)dőre ne váltsam. Ár-tana a renomémnak. De szellemi nyo-morékként sem szeretnék játszani. E bőrkötésben nagy koponyának lenne jó látszani. Hajam alatt kereshetnél ugyan korpát, miközben hozom a formát, hogy aszerint szitáld át, mi marad. Ha döglött már a halad, nyugodtan fogd rám, hogy miattam nem halad. A disznó szemén is meg-érett a  hályog. Azóta nem leli  a moslékos vályút. És helyben is vagyunk. Mert a disznó sem tabu. Se kövérre hízva, sem szövegben. Nyomathatjuk magunk vagy tömegben. Azért sem mondom meg, mi van az öledben. (szigno:Töketlen.)


2015.05.12.
Cédrus65

Nincsenek megjegyzések: