2016. április 2., szombat

egyiket-másikat - replika

                        
Az egyiket-másikat c. versem (2015.06.17.) - http://lelekelek.blogspot.hu/2015/06/egyiket-masikat.html - átirata.



- valahol elrontottad -
pedig szimmetriára törekedtem
ha az egyik oldal kilógott
a másikon valamit hozzátettem

mikor elszakadt 
magamat hibáztattam szidtam 
néha
- őt is -
hiába volt minden akarat
neki tehetetlen voltam
- ezért is -
ha a kezem nem érte el
próbáltam lelkéhez érni

ha kettészakadtam
csonkán kezdtem vele újra 
- együtt élni -
de valahol elrontottam
és ezzel megyek el
- végleg -
már nem számít igazat ad-e
ha megölel -
                                         ne 
                                         reméljed -                                                                            



(2015.06.17.-2016.04.02.

Zsefy Zsanett

Nincsenek megjegyzések: