2020. január 11., szombat

nagyi-


tudta hogy szeretik
magabiztos volt minden mozdulata
semmit nem bízott másra
reggeltől reggelig minden perc
értük
hisz ő az anyjuk

most sántít és pánikol
s látja a tragédiákat
mindegyikben önmagát érzi hibásnak
minden perc félelemben telik

mi lesz ha
a helyzetet nem tudja felmérni
ha bottal nem tud odarohanni
ha nem bírja majd felkapni
ha a szíve lehet épp akkor
amikor segíteni kellene

tudja hogy szeretik
mégis pánikol
hogy ő biztos
nem is az az igazi

2018.01.11.-2020.01.11.
Bara Anna (Zsefy)

2 megjegyzés:

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

Dokk -Gy&Gy:

3363. Bara: nagyi
2020. 01. 16. 07:54


tudta hogy szeretik
magabiztos volt minden mozdulata
semmit nem bízott másra
reggeltől reggelig minden perc
értük
hisz ő az anyjuk

most sántít és pánikol
s látja a tragédiákat
mindegyikben önmagát érzi hibásnak
minden perc félelemben telik

mi lesz ha
a helyzetet nem tudja felmérni
ha bottal nem tud odarohanni
ha nem bírja majd felkapni
ha a szíve lehet épp akkor
amikor segíteni kellene

pedig tudja hogy szeretik
mégis pánikol
hogy ő biztos
nem is az az igazi
Válaszok megtekintése (2 db válasz)
#221534
Fűri Mária - szerki: re


A 'pedig' szerintem kivehető (utolsó versszak). Pontos helyzet- és lélekrajz, nekem tetszik. De én csak 1 szerkesztő vagyok, és gy&gy-s versnél mostanában inkább a többiekre hagyom a kezdeményezést.
#221536
Bara: Köszönöm: nagyi


A "pedig" valóban nem ad hozzá semmit.
Semmi baj, ha más majd másképp látja, ha felteszem. Pontosabban: annak oka nem Te leszel. :)
Köszönöm szépen, Mária!
Előzmény: (#221534) Fűri Mária - szerki bejegyzése

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

2020.04.17-én új címet adtam a versnek:
ha lefagy