2017. május 1., hétfő

Kíméletlen morfondír...

A Morfondírok az elvarázsoltnak c. versem finom élcelődését az alany nehezen viselte. Mit szólt volna ehhez a stílushoz, amit kendőzetlenül zúdítottam a "nagy" költőre? (Tudta nélkül.... :)))) )  és, hogy ne vegye magára, csak annyit, hogy nem hölgyről van szó....

Ízlések és pofonok

túl vagyok én már minden rosszon
netes portálokon
- lehányt abroszokon -
hol ott posztol(t) mindig egy
megmondó verőlegény
szavaival gáncsolni-kész
egyikük paranoid agyszüleménye
annyit sem érő vélemény vagy-ok
a tény
hogy gagyi lapok s kötetek fölött
 öklendezett kritikáitól
hasmenést kapok

ha értem is miről gagyog
hogy mind ostoba szófosók
kik
Pegazus végtermékei hegyén
kapaszkodnak a múzsák kegyeiért
csak ő él a' képp' a képben
ő a Költő
önnön kiteljesedett
világmegváltó
testében
- annak is meg nem értett foglya
  fejét látványosan veri a betonba -
ki már anyja tejéből is
a tökéletességet nyerte

lehet
de más ezt nem kell hogy benyelje

kb: 2011. ‎december ‎02.
Volt egyszer egy Virtus...virtusb(r)ól írtam...:))))
Zsefy Zsanett

Nincsenek megjegyzések: