2018. november 21., szerda

méghogy nem eredeti ötlet

most találtam a gépemen...egy szerki megjegyzés vágott haza, miszerint nem eredeti ötlet az e-mail Istennek címezve...
méghogy nem eredeti ötlet
- ettől előttem egyből köd lett - e-mailt írni Istenhez, de mi mást kezdhetne/ki mást csesztetne, ha mindig annyira visszafogom magam, hogy köszönöm, elnézést, ja-ja, és szignálom amíg átrágom, hogy bővítsem-e tanulmánnyá magyarázatom, vagy inkább szanáljam birtokomat, és - ahogy ajánlják - a múlt századi ikonokat.
Na, - és ez rám jellemző, - itt már le is fagytam, de a gépemen van elég katyvasz, amiből egy remixre futja,  bár ki tudja nálam működne-e,? Fejemet, ha tenném rá az sem lenne más, mint közhelyes, pedig fejetlenül írni, ahogy mások (is) szoktak, duplán már lehetetlen. Ezért ne csodálkozz, ha itt ki is fogytam. De ilyen könnyen nem szabadulsz meg tőlem. Kortárs, ha társra vágysz ne azt lásd bennem  hogy öregSam, szőke a haj és kék a szem,
hogy lábam akár a kéreg, aminek száma sem titok, bottal nem  verssorokat írok


ma inkább a pokol tornácán várlak, nem kell sok idő és beengednek,
s ha ott sem talállak, csakazértis küldök Istennek ismét egy üzenetet:
Isten, az e-mailem nyisd meg, annyit kérek, de ha nem értesz hozzá nem hosszú pedig, csak egy fohász-foszlány, dokkolj egy szusszanásnyit itt, s olvasd el a kapcsolat megszakadt szövegem, ami a múlandokkban a sokadik .....

*
2017.02.09-i
(Zsefy)

1 megjegyzés:

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

Az alábbiak miatt íródott: Dokk:
https://dokk.hu/forum2/olvas.php?id=41481

2017.02.07 22:24
Filip Tamás - szerki -- meo | A kapcsolat megszakadt (jav.)
Válasz erre Kedves Csilla!

Hiába mély és őszinte az érzés, a belső fájdalmat nem sikerült külsővé tennie, a szerző minden tiszteletet megérdemlő igyekezete ellenére az olvasó nem talál megrendülést ebben a versben.

Az Istenhez címzett e-mailek mint ötlet nem túl eredeti. Ha már leírja, próbáljon távolságot tartani, mondjuk így: "Az e-mailek is sorra visszajöttek, / mintha Istenhez címeztem volna őket."

Üdvöztlettel:
Filip Tamás.
A fenti posztra érkezett válaszok: Bakkné Szentesi Csilla - sesin


2.
2017.02.10 06:45
ip:
Bakkné Szentesi Csilla - sesin -- A kapcsolat megszakadt (jav.)
Válasz erre Kapcsolatkeresés


Üdvözletem! Rövid leszek:
A legelsőt is én írtam.
Ideje lenne válaszolnod!

Neked wifi sem kell,
a műholdak is feleslegesek.
Lényegében ez az e-mail is.

Azért vagy Isten,
hogy olvass bennem.


3.
2017.02.07 22:36
ip:
Bakkné Szentesi Csilla - sesin -- re: meo | A kapcsolat megszakadt (jav.)
Válasz erre
Előzmény Köszönöm a meót, kedves Tamás.

(Az Istenhez címzett e-mailek ötlete azonban előttem mástól az interneten nem volt fellelhető...eléggé utána néztem akkor, amikor "kitaláltam" évekkel ezelőtt..ha arra gondolt, hogy előttem esetleg más használta...ennél merem állítani, hogy ezután olvastam más szerzőknél...blogjaimban is dátumozva van ...bár már tucat variánst írtam ebből a versből. De nincs kedvem vitába merülni....Elnézést!
Nem jó, nem tetszik. Elfogadom.)