2015. december 3., csütörtök

Profi(l)váltás

(Korábbi címe:  KöltŐ .)


Esküszöm, hogy költő lesz belőlem
- nem huszadrangú, könyvvel, könyvtelen -,
holnaptól, ha követem a trendit,
- az obszcenitással ismerkedem -.

A sarki kocsma barátom régről,
kutyám előtte hagyja nyomait,
egy kupica pálesz - kölcsönpénzből -
haveroknak biz kiskapukat nyit.

Múzsámat az egyetemes térből
átkonvertálva síkba helyezem,
úgy viszont csak széle-hossza látszik,
hát képzeletem is befektetem.

Adonisszal két dimenzióban
így sokszor voltam közös nevezőn,
de más alapra helyezem holnap,
ha kiadónál én leszek nyerő.

Ha nem elég a poeta vérhez,
olvasó híján véleményezek,
a verstan fel keveseket vértez,
de azt már tudom, mást hogy csesztetek.


2012.11.28.-2015.12.03.
Zsefy Zsanett-Cédrus65

Nincsenek megjegyzések: