2021. április 20., kedd

anya mackóban - 4

bevillan még most is, 
milyen büszke voltam,
amikor az utcán 
utánad fordultak:
a ruhádat honnan?

hányszor terveztem, hogy 
a világoskék helyett 
veszek egyszer újat. 
legalább tíz éve, 
hogy otthon csak mackóban.
de neked nem kellett. 
kényelmes. megszoktad.

már nem érdekelt divat 
vagy mit szólnak mások. 
én is úgy két éve egy 
bordót használok.
a cigitől égettet 
arra cseréltem le. 

nem mintha nem vágynék, 
de kényelmesebb benne
visszaszámolni.

2020.01.15.-2021.04.20.
Bara Anna
*
anya mackóban-5

bevillan még most is 
milyen büszke voltam
amikor az utcán 
utánad fordultak
a ruhádat honnan
 
hányszor terveztem hogy 
a világoskék helyett 
veszek egyszer újat
legalább tíz éve 
otthon csak mackóban
 
de neked nem kellett 
kényelmes megszoktad
 
már 
nem érdekelt divat 
vagy mit szólnak mások 
én is úgy két éve 
egy bordót használok
a cigitől égettet 
arra cseréltem le 
 
nem mintha nem vágynék 
de kényelmesebb benne
visszaszámolni

2020.01.15.-2021.04.20.-2021.05.24.
Bara Anna

Nincsenek megjegyzések: